søndag 12. august 2007

SKJÅK/LOM

Hei.
Har vært i Skjåk og Lom i helgen, vi overnattet i en kjempe koselig hytte som låg i Bismo.
Vi har vært på steinsenteret,butikker i Lom.. Og der ble jeg så lykkelig da jeg har angret på å la være å kjøpe sko som var på Hamar i juni en gang.. men så såg jeg den i Lom,da bestemte jeg meg for å kjøpe den selv om den ikke var på salg.. måtte bare ha den :)
Ellers så har Amalie kjøpt seg en porselen kanin som ho har ønsket seg siden i fjor.. da kjøpte ho den for spare pengene sine :)
Ellers så har jeg kjørt rundt i Skjåk og Lom og studerte elvene der.. innmari spennede må jeg si.. mange rafting båter,og kajakker :) Ble så klart fristet til å prøve der, får satse på det etterhvert jeg :)
Ellers så var været der oppe lumert og varmt selv om sola ikke skinte hver gang.
Begynner på jobb imorgen jeg på Rema 1000.. sukk.. vil ha mere ferie :( men men rutine må vi ha :)

4 kommentarer:

Ina sa...

Hhehehe.. glemmer aldri du angra på den joggeskoa:) godt du fant den igjen..:) Og hat hatt fin helg..

Veronica:-) sa...

Hei! ;o)
Legger igjen et lite spor etter meg - har nå lest bloggen din. Endelig har du skaffa deg blogg! Nå blir det spennende å følge m deg framover :o)

Julianna sa...

Hei!
Velkommen til bloggspott'n!
Visste ikke at du hadde blogg før jeg var inne på Vero J sin side.

Kul side!

Ser ut som du har hatt en fin sommer ja!

Klem fra oss

Ina sa...

Se min blogg. du er blitt utvalgt..