lørdag 20. oktober 2007

NorwegianWildlifeGirls

Endelig vil jeg dele en kjempe god nyhet med dere :)
Har sittet og ventet til alt var klart i blogg arbeidet så nå kan vi i komiteen glede oss å vise den frem :)

url : http://norwegianwildlifegirls.blogspot.com/


Som dere ser så er det en url overfor her og vil anbefale dere stikke innom en tur dit og ser hva som venter dere :) det taper dere ikke noe på :)
Forkortelse skriver jeg NWG, det vil være en tilbud for døve kvinner :)
Endelig er drømmen min oppfylt :) har drømt om å sette igang en gruppe som kan ha med naturen og elva å gjøre :)

Ifjor arrangerte jeg tur til bessengen og rafting,2 år siden arrangerte jeg bessengen tur, så nu står jeg ikke alene og fått 3 gode hjelpere med i komiteen :)

Det er for døve jenter og over 20 år :)

Det vil bli arrangert 21 juli til 27 juli 2008, info vil komme etterhvert.
det vil skje oppdatering på NWG blogg siden i slutten av november til begynnelsen av desember :)
Så gled dere !!!

Ingen kommentarer: