onsdag 10. oktober 2007

Fjell tur

Hei på dere blogg lesere :) ikke har jeg oppdatert på en god stund da jeg har vært veldig mye på fjellet i det siste, en kjempe go følelse å se naturen gå sin gang :)

En helg så fikk jeg besøk av Therese som hadde også lyst på fjell tur med meg så det var kjempe koselig å få besøk i fra Therese :)
vi koste oss med god mat, skravling,og ikke minst en go drikk whisky med te :)
noe som Therese var skeptisk til å begynne med, men så fort ho smakte første slurpen så sa ho ååå den var jammen meg god den altså :)



her ser dere meg og Therese som har vært spreke og gått tur på fjellet i rondane, det var en fin tur med mange latter på veien :) og været var oppholdsvær den dagen.
Takk for den turen, Therese :)




2 kommentarer:

Ina sa...

der var dere skikkeli fjellkvinne..:)

Therese sa...

Hei, hei... takk, takk bare hyggelig :-)) storkoset meg også på fjellet og all den tiden vi hadde sammen og ikke minst te og whisky ;)

Stor klem herfra :)