søndag 2. desember 2007

Litt av hvert

Nu er det en stund siden jeg har blogget sist. Min mor har vært i Thailand og har idag kommet frem til Australia og skal være hos broren min og kona hans i julen og kommer hjem i februar :) ellers så stor trives jeg på kajakk kurset og er der hver onsdag, et lysepunkt for meg . Så har Amalie også meldt på barn kajakk kurs og syns det er så artig og var ikke redd for å rulle under vannet, hun er født med å være glad i vann siden ho kom ut til verden :D
Ellers så har vi vært på Skei og kjørt slalom og Amalie har begynnt med håndball i høst og syns det er moro.. viktig så lenge det er moro for henne . snart begynner ski sesongen for amalie også da ho er i alpin og ski gruppa her hjemme i bygda. ho gleder seg meget..
igår hadde jeg så lyst å ta meg en tur til lillehammer , selv om det var såå dritt bilføre på veien at jeg satt fast 2 ganger.. dritt altså.. eller torunn bak rattet?????så spiste jeg på en kafe sammen med en kompis så vi måtte innom til kajakk butikken så der på lilletorget oppdaget vi den hav kajakk båten .. hehe.. gleder meg allerede til våren .. sukk.. 2008 blir nok en bra år for meg og amalie :) for jeg har planlagt en telt tur med kajakk til sommer med amalie. noe vi ser frem til.. og da sier amalie at ho vil trene masse og bli flink padler .. hehe..
Ellers så vil vi ønske alle blogg venner, og alle som vi bryr oss om en riktig god jul og ha en fin advents tid :)

3 kommentarer:

Therese sa...

hihi
År 2008 skal nok bli et godt kajakk år. Gleder meg til det også :))

Ha en fin adventsdag du og :)

Sigrid sa...

Gode og tøffe friluftsjenter dokke to! Høyrast herleg ut med kajakk og teltturen til sommer :)

God advent til deg og!

Adventsklem

Anonym sa...

Hei du :) Jo, jeg bare klipte bildet i en avlang rektangel form, og da ble det slik! Håper du skjønner hva jeg mener? :) Hilde