søndag 3. august 2008

mer mer elve opplevelser :)

Her drog jeg tilbake til sjoa rafting og har vært her i flere dager,gjort litt av hvert som spille fotball med sånn spill,drukket en del,vært på juving med 2 gjester og 2 guider.. Her klarte jeg endelig å hoppe, for sist på NWG samlingen så hoppa jeg ikke,vel.. var ikke min dag.. men denne gangen her så hoppa jeg .. tok tid å hoppe på den minste hoppet på 2 meter ,noe jeg fikk tid til.. men resten av de hoppene gikk ganske fort.. ellers så har jeg endelig hoppet 18 meter :) noe jeg er meget stolt over meg selv til det.. så nu får jeg virkelig suget på å hoppe flere ganger til :)

Så har jeg raftet med gjester som jeg fikk lov å være med på.. det var artig.. for noen var det at de ikke ville flippe båten.. men vi fikk det til :) hehe.. gøy å svømme i elva altså :)
Ellers så har jeg blitt hekta på det,elsker å være i elva jeg ...bildene nedfor taler for seg selv og jeg er den på blå hjelm :)

Får virkelig ikke lyst å reise hjem og begynne å jobbe etter ferien.. men det får bare være slik.. må jo ha penger å tjene på for å overleve.. sukk.. kunne tenkt meg å jobbe som guide jeg en dag.. ikke bare i elva.. men på fjellet også :)

ha forsatt god sommer til dere som forsatt har ferie til skole start :)



Ingen kommentarer: